Templet På Backen

Att se det stora i det lilla.

Sängen kallar

Publicerad 2013-01-08 20:00:49 i Allmänt,


Huvudet fullt av ideér, men sängen kallar! Jag jobbar morgonpass imorgon på mitt arbete och måste åka senast 05.00 från Harads, så jag får snällt hoppa i säng och arkivera ideérna till imorgon istället.
Det är ändå bara i planeringsstadiet, bland annat ska den kära sambon få bygga två stycken sängbord till våran snygga sängram.
Jag kollade på de som egentligen hör till sängen, men de var LITE utanför min budget. De kostar bara 1500:- styck.
Tur jag har en händig karl och att jag är rätt händig själv, slår vi våra kloka huvuden ihop blir det fina sängbord.

God natt gott folk! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennie

Hej och välkommen till mitt paradis på jorden! En villa på 110 kvm belägen i en liten by i Norrbotten. Här försöker jag skildra min vardag tillsammans med sambon och djuren (1 hund, 1 katt och 3 hästar). Alltifrån mina egna tankar och funderingar till pyssel och inredning med huset. Jag har en förkärlek för det lantligt romantiska, men stirrar mig inte blind utan blandar som jag känner för. Hoppas ni kommer trivas! :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela