Templet På Backen

Att se det stora i det lilla.

Ett enkelt julpyssel..

Publicerad 2012-12-06 12:00:00 i Pyssel,

Jag blev lite inspirerad när jag sprang på dessa stora julgranskulor på Dollarstore för en guldpeng styck. Raskt inhandlade jag lite röda sideband som jag knöt fast i kulorna, i olika längd för att de ska hänga i olika nivåer och en rosett för att dölja knuten. Se, jag kan också vara finurlig ibland. :-) De pryder nu sin plats i köket där jag i vanliga fall har en ljuslykta hängandes. Den fina mjölkhämtaren har jag fått av några bekanta som skulle flytta och hade 15 st (!) ståendes i ett häbre, de hade tidigare haft mjölkkor på gården. Jag har den som förvaring för torrfodret till hundarna. Hunden i bild bjuder jag på, det är min fina Fox. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennie

Hej och välkommen till mitt paradis på jorden! En villa på 110 kvm belägen i en liten by i Norrbotten. Här försöker jag skildra min vardag tillsammans med sambon och djuren (1 hund, 1 katt och 3 hästar). Alltifrån mina egna tankar och funderingar till pyssel och inredning med huset. Jag har en förkärlek för det lantligt romantiska, men stirrar mig inte blind utan blandar som jag känner för. Hoppas ni kommer trivas! :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela