Templet På Backen

Att se det stora i det lilla.

Enkelt och snyggt

Publicerad 2012-10-07 18:55:21 i Allmänt,

En byrå som jag fått från min mor och som i sin tur kommer från min mormor. Den var målad i flera omgångar, senast grå och av min mor. Som inte verkar ha haft tid att vänta eller ett överflöd med färg, då det gick att se var färgen runnit.
Den slipades ner, spacklades och målades i en vitt nyans matt 10. Det enda jag inte kunnat bestämma mig för är vilka handtag jag ska ersätta de fula träknopparna med. Men den är ganska snygg utan.. fast besvärligt att öppna lådorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennie

Hej och välkommen till mitt paradis på jorden! En villa på 110 kvm belägen i en liten by i Norrbotten. Här försöker jag skildra min vardag tillsammans med sambon och djuren (1 hund, 1 katt och 3 hästar). Alltifrån mina egna tankar och funderingar till pyssel och inredning med huset. Jag har en förkärlek för det lantligt romantiska, men stirrar mig inte blind utan blandar som jag känner för. Hoppas ni kommer trivas! :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela