Templet På Backen

Att se det stora i det lilla.

Målar dörrar

Publicerad 2012-10-30 21:27:21 i Allmänt,

Fullt upp med att måla de två spegeldörrarna vi har i vardagsrummet.
I dagsläget känns det som att målandet aldrig kommer ta slut! Och om målandet väl tar slut har vi andra projekt som tar vid.
Planer finns på bastu och relax i källaren, göra om i badrummet, bygga garage under utbyggnaden m.m

Det sistnämna är något som skulle behövas. Huset är utbyggt på 80-talet. Vardagsrummet med tillhörande två sovrum är "nya". De valde att inte bygga ut källaren i samband med utbyggnaden, men vi har planer på att tömma ut grunden som nu är fylld med sand och bygga ett garage + förråd. Vilket är något som skulle behövas och även höjer värdet på huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennie

Hej och välkommen till mitt paradis på jorden! En villa på 110 kvm belägen i en liten by i Norrbotten. Här försöker jag skildra min vardag tillsammans med sambon och djuren (1 hund, 1 katt och 3 hästar). Alltifrån mina egna tankar och funderingar till pyssel och inredning med huset. Jag har en förkärlek för det lantligt romantiska, men stirrar mig inte blind utan blandar som jag känner för. Hoppas ni kommer trivas! :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela