Templet På Backen

Att se det stora i det lilla.

Det är de små sakerna..

Publicerad 2013-02-01 18:57:45 i Sovrummet,

 
Sanna mina ord, de är det små sakerna som gör helheten.
Idag har jag varit och hämtat två begagnade (använda 4 mån) sängbord från Ikea. Det var sambon som fann dem på en s.k köp&sälj-grupp på facebook. 500:- för två sängbord som tidigare kostat 400:- st.
Ett riktigt fynd och trots att de egentligen inte hör ihop med våran sängram, som är från Mio, så är jag riktigt nöjd!
Sovrummet blev mer komplett när jag ställde in dem. Och skönt att äntligen ha något att lägga ifrån sig glasögon m.m på!
Tyvärr inga bilder för närvarande, har tänkt ta bilder på hela huset och lägga ut så ni får se hur vi bor i vårt lilla hus. :-)

Hoppas att alla som läser detta får en trevlig kväll. Jag sitter mest och längtar efter in sambo som kommer hem från Norge imorgon.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennie

Hej och välkommen till mitt paradis på jorden! En villa på 110 kvm belägen i en liten by i Norrbotten. Här försöker jag skildra min vardag tillsammans med sambon och djuren (1 hund, 1 katt och 3 hästar). Alltifrån mina egna tankar och funderingar till pyssel och inredning med huset. Jag har en förkärlek för det lantligt romantiska, men stirrar mig inte blind utan blandar som jag känner för. Hoppas ni kommer trivas! :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela