Templet På Backen

Att se det stora i det lilla.

Det kliar i fingrarna!

Publicerad 2013-02-20 21:50:56 i Allmänt,

 
Jag vill mycket, men just nu blir det lite utfört. Så många ideér som snurrar i mitt huvud, men ekonomin säger stopp. Och ibland orken underligt nog.
Eller det handlar nog mer om motivationen i det fallet, särskilt när jag kanske har ett projekt i åtanke.
Det är inte alltid lätt. Det finns mycket jag skulle vilja fota och visa här, vilka projekt jag håller på med och hur vi bor.
Men med en telefon som jag försökt dränka och kameran på vift hos svärfar blir det inget av det.
Det verkar även vara lite torka på skiftfronten. Ibland är det svårt att komma på vad jag ska skriva om.

Särskilt när jag inte veta vilka eller om någon läser min blogg överhuvudtaget. Vad intresserar er?
Jag försöker skriva om sådant som jag själv gillar att läsa om på bloggar och lägga upp videoklipp jag finner intressanta och roliga. Vad tycker ni? Är det en koncept som går hem hos er eller ska jag helt byta spår?
Samma sak som att jag försöker skriva varje dag och mer än ett inlägg per dag för att få några läsare. Och för att få in vanan också. Det är inte lätt att gå från att inte skriva till att skriva ett vettigt inlägg varje dag. Jisses! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennie

Hej och välkommen till mitt paradis på jorden! En villa på 110 kvm belägen i en liten by i Norrbotten. Här försöker jag skildra min vardag tillsammans med sambon och djuren (1 hund, 1 katt och 3 hästar). Alltifrån mina egna tankar och funderingar till pyssel och inredning med huset. Jag har en förkärlek för det lantligt romantiska, men stirrar mig inte blind utan blandar som jag känner för. Hoppas ni kommer trivas! :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela