Templet På Backen

Att se det stora i det lilla.

En ledig dag!

Publicerad 2013-02-08 11:29:25 i Allmänt,

Idag är jag helt ledig, eftersom jag lovat att arbeta i helgen. Chefen ska ut på galej och det unnar jag honom verkligen! Han sliter så med sitt företag och jobbar jämt, hade jag kunnat jobba mer för att avlasta honom så hade jag tvivels utan gjort det.
Men även jag har mina begränsningar. Hoppas iallafall att han kommer ha det trevligt på lördagkväll.

Jag och min sambo ska ut och äta ikväll, den 14:e februari är de 1 år sedan vi förlovade oss och såklart alla hjärtans dag. Men eftersom han kommer vara i Norge då passar vi på att fira ikväll istället.
Men ännu är det långt till kvällen, jag ska iväg och utfodra mina hästar i det soliga vädret. bara -21 ute just nu. :-)

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2013-02-10 08:01:57

Tack och åter tack för din kommentar! Jag har läst den mer än en gång och jag blir lika glad varje gång!! KRAM!!!!

Svar: Det var så lite så! Jag tycker vi berömmer varandra för lite i dagens samhälle så jag tar varje tillfälle jag får att förgylla någons dag med varma och positiva ord. :-)
Jennie Sallin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennie

Hej och välkommen till mitt paradis på jorden! En villa på 110 kvm belägen i en liten by i Norrbotten. Här försöker jag skildra min vardag tillsammans med sambon och djuren (1 hund, 1 katt och 3 hästar). Alltifrån mina egna tankar och funderingar till pyssel och inredning med huset. Jag har en förkärlek för det lantligt romantiska, men stirrar mig inte blind utan blandar som jag känner för. Hoppas ni kommer trivas! :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela