Templet På Backen

Att se det stora i det lilla.

Starke Jennie är i farten!

Publicerad 2013-02-13 14:45:31 i Helt enkelt jag,

En bra kvinna reder sig själv, det är en devis jag verkligen lever efter.
Som ägare till tre hästar och noll traktor kan ni ju gissa hur roligt jag har det när jag ska utfodra mina hästar med rundbal.

Det är bara att ta i med alla muskler som finns och putta. Tack och lov har jag en ganska bra grund rent styrkemässigt, vilket innebär att jag orkar rulla en bal ensam.. vilket jag måste när sambon är på vift i Norge. Det är precis vad jag sysselsatt mig med för en stund sedan och fixat till sista balen som stod på sniskan i drivan långt upp i diket. Den for dock inte dit jag ville, får be en bekant om hjälp när den ska in i hagen nästa vecka. :)

Kvinnor kan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennie

Hej och välkommen till mitt paradis på jorden! En villa på 110 kvm belägen i en liten by i Norrbotten. Här försöker jag skildra min vardag tillsammans med sambon och djuren (1 hund, 1 katt och 3 hästar). Alltifrån mina egna tankar och funderingar till pyssel och inredning med huset. Jag har en förkärlek för det lantligt romantiska, men stirrar mig inte blind utan blandar som jag känner för. Hoppas ni kommer trivas! :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela