Templet På Backen

Att se det stora i det lilla.

Stökar hit och dit

Publicerad 2013-02-18 20:09:49 i Allmänt,

 
Ja, vad ska man säga? Det är lite torka på bloggfronten utan min mobil, iallafall kan jag inte visa bilder.
Men det hindrar inte mig från att vara aktiv som tusan på hemmaplan! När jag fick hem mitt nya "linneskåp" passade jag på att städa upp i rummet där jag ställde in det och hips vips! så har i numera ett fint gästrum.
Det enda jag saknar är en stor mysig matta och lite mer blickfång på väggarna. Men det kommer. :-)

Jag började även städa i ett skåp som sambon förvarar.. ja, allt möjligt skrot i. Det är ganska intressent, för att vara så fixerad vid att det ska vara rent och fint hemma har han ställen där det verkligen är ingen ordning öht.
Jag tog fram lite glasburkar och började sortera skruv m.m och hittade mängder med verktyg, nu ska det inhandlas en verktygslåda! Och så hittade jag låset till toadörren som han skulle byta ut.
Sagt och gjort, jag gav mig i kast med det och nu sitter det ett lås på dörren så man kan se när dörren är låst utan att behöva slita i dörren först. Bra va? :-)
Efter att ha sovit minst sagt dåligt igår natt, vet inte heller varför och sedan jobbat morgon så tar jag en lugn soffkväll idag. Särskil då jag vet att jag jobbar kväll ända tills fredag. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennie

Hej och välkommen till mitt paradis på jorden! En villa på 110 kvm belägen i en liten by i Norrbotten. Här försöker jag skildra min vardag tillsammans med sambon och djuren (1 hund, 1 katt och 3 hästar). Alltifrån mina egna tankar och funderingar till pyssel och inredning med huset. Jag har en förkärlek för det lantligt romantiska, men stirrar mig inte blind utan blandar som jag känner för. Hoppas ni kommer trivas! :-)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela